Minimalism style in the new campaign from Akris 2014. Минималистичный стиль в новой круизной кампании от Акрис 2014. |
Form a triangle was hit full year 2013 and remains in the top next year. Aout this we can judge from numerous Lookbook and campaigns that are ready to launch. For example, the envelope clutch bag with a triangular top from Michael Kors, or the bag envelope with a triangular top from Fendi different bright color, also from Miu Miu bags of bright colors with triangular elements, triangular accessories from Eleven Paris, accessories from Louis Vuitton Spring 2014, and many other parts of our wardrobe.
This brand continues to add triangles to the sides of bags, creating an effect of the pocket. This move they make since 2010. but for some reason in 2012 triangles masthead found popularity. Very original and interesting . Colors used most running - black, white, brown and others. Well, for cool nights in the campaign added oversized bright blue jacket with sleeve length midi.
And what form of bags you like ?
// Форма треугольника была хитом весь год 2013 и остается в топе на следующий год. Об этом мы можем судить по многочисленным лукбукам и кампаниям, которые уже готовы к запуску. Например, клатч-конверт с треугольным верхом от Michael Kors, или сумка-конверт с треугольным верхом от Fendi разного яркого цвета, также сумки от Miu Miu ярких цветов с треугольными элементами, треугольные аксессуары от Eleven Paris, аксессуары от Louis Vuitton Spring 2014, и многие другие детали нашего гардероба.
Этот бренд продолжает добавлять треугольники в боковые стороны сумок, создав эффект кармана. Этот ход они делают уже с 2010 года. но почему-то именно в 2012 году треугольники обрели топовую опулярность. Очень оригинально и интересно. Цвета использованы самые ходовые - черный, белый, коричневый и другие.
Ну и для прохладных ночей в кампанию добавлен объемный яркий синий жакет с рукавом длины миди.
А какую форму сумок любите вы?
Комментариев нет:
Отправить комментарий